Partneransökan
















    Din personliga data kommer att användas för att behandla din ansökan, förbättra din upplevelse på sidan, och för andra syften som beskrivs i vår integritetspolicy




    Vad kostar det?

    Det är helt kostnadsfritt att skapa ett konto. Ni som säljare betalar endast 3,5% + 3,50kr  vid eventuell försäljning, det är annars helt kostnadsfritt att använda systemet. I detta pris ingår även ev. transaktionsavgifter vid kortbetalning, sms kostnader och tillgång till leveranslösningar. Ni får alltid chans att noggrant granska avtalet där mer detaljerad information kring våra betallösningar beskrivs, innan någon e-handel kan påbörjas.

    Hur tar man betalt?

    Redan från start kan ni som säljare erbjuda era kunder att betala med både utländska och europeiska kort såsom VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, m.fl. Samt Swish, Google pay, Apple pay och PayPal. 

    Ni kan även välja att ta emot onlinebeställningar via systemet och debitera kund på plats via egen kassaterminal eller via kontantbetalning. 

    Vid behov erbjuder vi även teknisk assistans med kopplingar till kortterminaler och andra point of sales system. 

    Hur fungerar det?

    Vid inkommen ansökan till oss granskar vi era uppgifter och återkopplar för en kort e-intervju via länk eller telefon. För att bli godkänd behöver erat företag ha ett Svenskt organisationsnummer, registreringsbevis från bolagsverket och vara godkända för F-SKATT. 

    Vid godkänd ansökan får ni inloggningsuppgifter till en privat kontrollpanel samt tillgång till teknisk support vid behov av att exempelvis mata in eran produktkatalog och/eller bokningsbara tjänster i systemet. Räkna med en kompetent service och teknisk assistans under hela resan.

    Obs! vi delar aldrig med oss av eran data eller personliga uppgifter med någon tredje part utan erat skriftliga tillstånd, detta gäller vid behov av att dela viss information med samarbetspartners såsom exempelvis kurirer, all data krypteras och minimeras  online och sparas endast  vid absolut nödvändiga behov, såsom vid ev. skatteskyldighet.

    Leverans eller pick-up?

    Ni kan redan från dag ett erbjuda era varor och ta emot beställningar för avhämtning på erat serviceställe. Minimera trängsel och gör det enklare för era kunder att handla från er.

    Om ni redan erbjuder hemleveranser med egna kurirer, kan man via systemet få en egen kurirapp, som era kurirer kan använda för att ta emot både egna beställningar och från andra.

    Vid behov finns även våra kurirer tillgängliga för att hjälpa er med ev. hemleveranser, yapo:s leveranstjänster kostar inget för er som säljare. Kontakta oss på order@yapo.nu för mer information om våra leveranstjänster.

    X